50 Facts about me

50 Facts about me

Този път реших да направя нещо по- различно.От няколко дни ми се въртеше идеята в главата,но все не ми идваше музата да започна.Нещото то ,което всички очевидно знаят  е ,че обичам да чета,но това е само 1 от фактите за мен.В този пост ще се опитам да напиша 50 факта за мен.
  1. Цялото ми име Памела Цветомирова Петкова
  2. Родена съм в Карлово ,но живея от  10 години в Плевен
  3. Уча в математическата гимназия,което довежда до факт номер 4.
  4. Мразя математика
  5. Обичам историята
  6. Рисувам от малка,въпреки че наскоро не съм
  7. Имам по-малък брат
  8. Също и котка ,което си е като още едно,но по- досадно братче
  9. Обожавам филмите
  10. И сериалите
  11. Любимият ми сезон е пролетта
  12. Но обичам ,когато на вън вали ,а аз съм си в къщи и си чета.
  13. Обичам шоколад и като цяло сладкото
  14. Обичам да пътувам и опознавам света
  15. В един момент от живота си бях луда по симс,добре де  и сега често го играя както и много други игри.
  16. Любимият ми цвят синьото
  17.  Не пия газирано от много време
  18. Рожденият ми ден е на 25 юни
  19. Винаги плача на тъжните филми :D
  20. Може да съм доста разхвърляна въпреки ,че обичам реда
  21. Не съм много висока,около 167 някъде
  22. Любимият ми празник е Коледа
  23. Не съм много добра в спортовете
  24. Ариел ми е любимото детско,но бих си оприличила на Бел
  25. От няколко месеца имам органайзер и определено не съм толкова разсеяна вече  
  26. Мразя змии и мишки
  27. На цялата ви стена има плакати
  28. Обичам лазаня и пица
  29. Обичам стари филми
  30. Гледала съм отнесени от вихъра
  31. Не съм много по партита
  32. Бях много срамежлива като малка
  33. Обичам да се занимавам с гримиране
  34. Всяка сутрин се гримирам просто, защото е забавно
  35. Най-добрата ми приятелка също има блог
  36. Зодия рак съм
  37. Обичам да пазарувам
  38. Обичам да гледа документални предавания
  39. Мога да говоря с часове по телефона
  40. Любимото ми животно е леопарда
  41. Колекционирала съм салфетки
  42. Склонна съм да съм много иронична
  43. Обичам да пия чай преди лягане
  44. Нося очила,основно у нас на вън не
  45. Искам да науча испански
  46. Любимото ми цвете е лилията
  47. Много уверена съм и не бих замълчала ,ако нещо не ми допада
  48. Обичам книгите ,ако не съм го споменала
  49. Обичам да имам време за себе си
  50. И на последно място обсебена съм по поредицата за Хари Потър,а дори не мога до обясня защо ,а и още съм само на 5 книга



И не мога да повярвам ,че стигнах до 50.Всеки ,който иска може да се включи и да напише факти за себе си .

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване