September wrap up and October TBR

September wrap up and October TBR
    Дори не разбрах как си отлетя Септември.Все се надявах,че ще има време за всичко,но на кой му трябва сън.От както почна училището нямам толкова време,но се надявам да прочета доста от нещата ,който съм набелязала,което най- вероятно няма да стане ,но не ми преки да искам да ги прочета.Но ще започна с прочетеното миналият месец.
     TBR за изминалият месец ,ами да речем ,че не беше провал.
Започнах с Хари Потър и огненият бокал.Нямам думи колко обичам поредицата,всяка една книга все повече и повече ме убеждава в това.
Продължих  месеца с невероятният Ангел с часовников механизъм.Благородия на всички,които ми я препоръчаха нямам търпение да продължа с другите две.-Това е ревюто към нея.
     До края на първата седмица завърших и Твърде далече.Корицата беше една от причините да бързам да я прочета и не останах разочарована.Ревю
Началото на новата седмица даде Скарлет.За която мога да кажа,че май харесах повече от Синдер.Ревю
     Фор я прочетох може би седмица след това.Имах някакъв период на затишие.Но я завърших сигурно за 1 2 дена.Имах нужда да видя и гледната точка на Тобиас,за да завърша образа на цялата поредица.
Едновременно с нея четях и Създадена от дим и кост ,само една дума невероятна ревю.Ухание на Мрак ,за която не написах ревю просто защото изобщо не ми хареса почти на сила я завърших.
И завърших тези дъждовни и доста студени дни с Целувка за Ана.Ревю. 

    Доста дълго се чудих кой да са книгите за този месец и в крайна сметка не стигнах до единодушие със себе си за по малко на брой книги затова ще ги напиша всичките ,въпреки че най-вероятно няма да успея.
    Крес-Мариса Майър(надявам се и тази това приказка ,този път за Рапунцел да е интересна)
     Кръв и звездна  светлина -Лейни Тейлър (След края на предишната книга нямам търпение за тази )
     Принц с часовников механизъм- Касандра Клер (това важи и за адски устройства )
     Похитителят на мълнии- Рик Риърдън(След толкова много положителни мнение както за книгата ,така и за автора няма как да не влезе в списъка)
      Разбий ме -Техере Мафи(От доста време се каня да я прочета,така че дано остане време)
     Лунно сияние- Рейчъл  Хоторн (Тази не бях сигурна да ли има смисъл да я пиша тъй като вчера я почнах в училище и вече почти съм готова ,но нищо.)
   
 И последните две са тези,който не бях предвидила,че ще взема тези дни но не мога да седя  и да ги гледам на рафта.Алената кралица и Гондола на времето са последните ми придобивки и просто едвам се удържам да не почна всичко наведнъж.А и не споменах,че вечер почнах и Хари Потър и орденът на феникса,но той ще отнеме време ,защото го чета преди лягане.

Comments

  1. Леле, вълнуващо е колко хубави книги ти предстоят за четене. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дори не знам от къде да започна,надявам се да имам време за повечето.

      Delete
  2. Мноооого искам да разбера мнението ти за "Крес" от Мариса Мейър, защото е моят фаворит от поредицата, надявам се и на теб да ти хареса! А също и "Похитителят на мълнии" и "Разбий ме". Мога само да ти пожелая приятно четене! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Тъкмо приключих с Разбий ме и почнах Похитителя на мълнии,чак си си чудя как не съм ги прочела досега.А за Крес нямам търпение и задължително ще споделя мнение ,имам големи очаквания.

      Delete
  3. Би ми било много интересно да прочета мнението ти за ,,Похитителят на мълнии'',защото тя е една от любимите ми поредици и силно се надявам да ти хареса и да продължиш с поредицата.Приятно четене!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване