Силата на четенето

Силата на четенето

 Питали са ме защо отделям толкова внимание на книгите,отговорът ми е много прост,защото да четеш може да те промени по толкова много начини.Живеем в свят заобиколен от  много предразсъдъци.Веднъж бях взела книга в училище и реакцията на някой беше ,о ти четеш,ами да за разлика от много други.Вече голяма част от обществото е свикнало с това ,че ако четеш или нещо не ти е наред или си антисоциален.А именно това е една от най -големите грешки на съвременния свят.
 Любовта ми към книгите мисля,че се зароди още в най-ранна детска възраст.И с годините те ме научиха на толкова много.Как да мисля,как да обръщам внимание и на най- дребният детайл.Когато седна с книга в ръка това ми стига,за да застана на мястото на героя и заедно с него да преживея история му.Има моменти ,в който ми се струпват много неща на главата ,но мога просто да взема чаша чай и някой книга и да забравя за всичко.Винаги съм обичала да говоря за книгите ,да ги обсъждам с другите ,да разбера кое им е харесало на другите  и кое не.Блогът преоткри за мен един много широк нов свят.Това беше най-спонтанното ми решение от дълго време.Четях Обсидиан и Кейти с такова любов говореше за блога си и си помисли,как не съм се сетила за това,звучи забавно ,защо да не пробвам и аз.И така започна всичко. В началото просто исках да изразя себе си,не очаквах ,че има толкова много хора,с който ще споделяме една страст.Тук отново се появи въпроса защо го правя,ами защото ми е приятно,защото има с кой да споделя мнението си и да получа неговото.
 Четенето ме промени от гледна точка на комуникацията.Като малка бях по-стеснителна и трудно говорех с хора,а днес съм се насочила да уча нещо което се базира изцяло на отношенията с другите.Първите няколко ревюто,който написах звучаха ужасно ,но не се отказах докато не стигнах до момент ,в който да съм доволна.И досега ми отнема много време да реша какво да напиша и с какви думи да се изразя,но определено е много по -лесно.

 Към всички,който мислят ,че четенето те прави различен мога само да кажа ,че не знаят колко много изпускат,цял един свят,за който не са и подозирали.Сигурно 10 минути седях пред екрана и триех първото изречение,не знаех как да започна,но искам да благодаря на Ева за вдъхновението.Какво промени светът на книгите за вас.Коя беше книгата,която ви накара да започнете да четете.Ще се радвам да чуя вашето мнение.

Comments

  1. Прекрасен пост! Понякога и аз се чувствам по същият начин като теб а и навярно като много други читатели днешно време.

    ReplyDelete
  2. Много се радвам, че съм те вдъхновила за този прекрасен пост!
    Началото на моята страст към книгите е поставено много отдавна. Не помня обаче коя е конкретната книга, която ми представи този невероятен свят. Всъщност, имам цял пост, посветен на темата, който можеш да прочетеш, ако желаеш :) http://stormy-garden.blogspot.bg/2015/02/blog-post.html?showComment=1423512690756#c7578386265602957390
    На въпроса какво в света ми са променили те ще отговоря просто с "целия свят, от основите му". Начин на мислене, светоглед, всичко!
    Продължавай да пишеш и да четеш, и не се отказвай от това богатство! :)

    ReplyDelete
  3. Здравейте моята история е по различна...нека да започнем.
    Като малък нямах толкова голямо желание да се спусна в този безкрен с приключения и фантазии свят,вярвах на стереотипа,че хората които четата са А социални индивиди..
    Но представите ми и целия мироглед беше разбит на хиляди парченца преди три години...
    Видях една книга на Стивън Кинг ,,Мистър Мерцедес",закупих си я и отидох в къщи веднага да чета и познайте магията се случи всичко това което се случваше с героите ми ставаше все по интересно как се заплита сюжета...
    Магията подейства с пълна сила и от тогава любопитсвото за нови преживявания се отвори и исках на погълна всички книги които са от този жанр..не знам защо но усетих сърцето ми как иска все повече и повече да трупа преживявания..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване