My end of the year TBR

My end of the year TBR


Доста се чудих да ли да направя този пост просто ,защото много трудно,а и май преди да почна блога не го бях и правила,е това да определя какво да чета за дадения месец.Доста често просто много искам да прочета книгата от списъка ми ,но просто не съм в настроение за нея.И в следствие на това изпадам в reading slump,предполагам на доста от вас  ви е познат момента ,в който не можеш да прочетеш и страница,и съответно нямам време за всички книги,който съм планирала. Аз съм си намерила начин да преодолявам застоя като  почна нещо напълно различно от това,което съм чела в последно време,за да се разнообразя и пак да вляза в ритъм.Този месец е точно определение за това как почвам дадена книга без да имам дадена причина.И за да не вдълбавам толкова темата реших,че ще е по- лесно да обединя 10 15 книги с надеждата да не се отклонявам толкова.Наистина опитах да се огранича,но е толкова трудно,просто искам да прочета всичко и ,ако може да стане за ден.За жалост не винаги става така и трябва да опитам да  се побера в нормални рамки.
Като за начало  това ,което съм сигурна че ще завърша е 6 и 7 книга за Хари Потър,едиствената книга ,която независимо  от всичко чета с удоволствие ,дори не се налага да казвам повече.Също поне още 2 книги за Пърси,просто беше толкова интересно,забавно и енергично и определено ще имам нужда от нещо такова в идните месеци.На Техере Мафи ,ако не другите две книги от поредицата,то поне Разнищи ме.Предвидливо ще включа и две по леко романтични ,ако ме обземе някой от моментите ,който трябва да разнообразя,или казано по точно Ще те чакам на Джей Лин и Твърде далече -Никога.Най-накрая е време да прочета огнена наследница,сама си се ядосвам ,че не я почвам още.Принцеса с часовников механизъм,няма как да мина без нея и обречени на безсмъртие,която дори не знам за какво е ,но случайно попаднах на книгата в библиотеката ,а на скоро бях видяла и нейно ревю ,та не устоях.Последните оцелели:животът ,какъвто го познавахме от няколко седмици ме чака на рафта и като за финал оставих две книги ,за който се надявам да имам време.А именно град от кости на Касандра Клер и не на последно място Outlander на Диана Габалдон.


Май не станаха толкова много ,надявам се.На вас случва ли ви се да има какво да четете,но въпреки това да не може да почнете каквото и да е и в крайна сметка да е нещо ,което изобщо не сте очаквали.И въпреки завидния брой книги ,който искам да прочета,както е казал мой любим герой, колкото повече,толкова повече.Ще се радвам да чуя предложения за книги,не че нямам какво да чета де ,но схванахте идеята ми.

Comments

  1. Можеш да прочетеш Магнус Чейс(братовчед е на Анабет)аз в момента я чета и е много интересна,но може би сега като се замисля предложението ми е лошо,защото там ще участва един герой от поредицата Героите на Олимп и ти едва ли не няма да го познаваш като характер(това е втората поредица за Пърси Джаксън и там се разказва от името на почти всички герои) също така можевш да прочетеш Дивергенти,като според мен това е една много добра поредица,но с тъжен край(малко спойлнах...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. О Дивергенти,добре че съм я чела и напълно те разбирам.Но като прочета Пърси ще почна и Магнус Чейс.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване