October Wrap up

October Wrap up


Като брой този месец не беше пълен провал ,но ами пак малко се отклоних от първоначалния си план,но съм доволна прочетох едни невероятни книги и май трябва да благодаря на много от вас особено за Пърси Джаксън.
Започнах месеца с Лунно сияние,за която не написах ревю,не знам защо не беше лоша ,но не беше и кой знае какво.Поне беше кратка и се чете бързо.Като за отбиване на времето става.
След това продължих с Разбий ме (ревю) Похитителя на мълнии(ревю) и Алена кралица(ревю).
И разбира си Хари Потър и ордена на феникса,дори няма какво да кажа ,знаете че Хари ми е слабост.Съвсем на скоро завършех и Принц с часовников механизъм(ревю).
И дойде този момент от месеца точно към края,когато Памела я налегна мързела и трябваше да прочета нещо ,ама напълно различно и избрах Наслади се на мига на Нора Робъртс по препоръка на приятелка.Като цяло идеята е сладка,леко се чете,все пак е любовен роман ,но все си търся тръпката в книгите.На другия ден прочетох и ще те чакам ,на която до ден два ще пусна ревюто.И съвсем накрая ,тоест последния ден от месеца прочетох Крес и това беше перфектният завършек на този доста успешен за мен месец,утре ще пусна ревю и за нея.

Колкото до TBR вече написах пост ,за да не става този прекалено дълъг.Коя е вашата любима книга през този месец.

Comments

  1. Бих ти препоръчала да прочетеш Крадецът на книги,много тежка книга и същевремено толкова интересна,просто книгата е уникална...

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз от доста време искам да я прочета,но да имам повече време,може би коледната ваканция,благодаря за препоръката.

      Delete
    2. Като става на въпрос за творчеството на Зюсак изобщо няма да сгрешиш и ако прочетеш „Аз съм пратеникът“. С която и от двете книга за да запознаеш първо няма шанс да сгрешиш и двете са великолепни!

      Delete
    3. Прочетох за какво става дума и звучи доста интересна ,ще я имам предвид.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване