Cinderella book tag

Cinderella Book Tag

Благодаря на Павлина и Габриела  за тага.




 Злите доведени сестри - Книга с герой, който мразиш.
Ами може би Кару,от създадена от дим и кост ,просто нещо в характера и не ми хареса.

Принцът - Книга с герой, който е джентълмен.
Дориан от стъклен трон ,той  е образец за джентълмен ,мил ,умен и красив ,разбира се.

 Пепеляшка - Герой, който е грациозен, мил и упорит.
Джем от Адски устройства ,въпреки че съм за Уил не мога да отрека ,че Джем е специален.

 Феята кръстница - Герой, който винаги има някой да се грижи за нея/него.
 Прим,от игрите на глада.Какъв по-добър пример от това,че сестра и се обрече почти на сигурна смърт за нея.

  Полезните създания - Нещо, което те прави щастлива, когато си тъжна.
Ами книгата за Пърси ,определено ме разсмя.

     Пепел - Книга, за която не ти пука.
     С голямо съжаление ще кажа Наследницата,просто май имах прекалени очаквания,не че не ми хареса ама Идлин не е моя тип герой.

            Тиквата - Герой, който се е променил.
Няма как да не кажа Хари,преживя прекалено много ,за да си остане същия.
         Невъзможно - Книга с край, който не си очаквала. 
      За да не давам спойлери само ще кажа Предани,който я е чел знае за какво говоря.
 Просто дишай - Нещо, което те вдъхновява да си смела.
Селена е част от героите,който ми показват ,че трябва да си смел и да се бориш винаги.
 И заживели щастливо - Книга с перфектен край.

Изборът завърши точно както исках ,въпреки че то си е очевидно ,но все пак.

Тагвам ,Yulia K.,Гергана,Ева и Елена

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване