Intergalactic Book Tag


INTERGALACTIC
        BOOK TAG          


След като вече съм прочела Звезден полет, най-после имам желание да направя и тагът към него(и въпреки че тагът е създаден заради книгата, може да го направите и без да сте я чели). Обожавам книга, а и именно тя ме запали по космическата тематика. Видях тагът тук и веднага реших да го направя.

1. Космос : Назови книга, която не принадлежи на този свят (необикновена) - развива се на място различно от твоето.

Светът в Легендата на Мари Лу определено е доста различен, хареса ми идеята за разделение на колония и република, а и все пак я прочетох скоро и още съм под влиянието на Дей и Джун.

2. Черна дупка: Книга, която напълно те е погълнала.

Няма как да не кажа Звезден полет, все пак това е тага на книгата, а и бях повече от погълната. Особено като знам колко не исках да я прочета, защото се развива в космоса, а сега си се чудя как толкова дълго съм стояла далеч от нея.


3. Светлинна скорост: Назови книга, за която си толкова нетърпелив, че би пътувал със светлинна скорост, за да я вземеш.

Бляскавият двор на Ришел Мийд определено е точно такава книга, дори като напълно нов фен на авторката вече нямам търпение книгата да излезе.

4.Мъглявина: Назови книга с красива корица.

Една от любимите ми корици напоследък е тази на Гневът и зората, въпреки че я имам от доста време все още обичам да я оглеждам, когато се сетя, а и съдържанието по нищо не отстъпва на корицата.

5. Мултивселена: Назови spin off поредица, която обичаш.

Изчезналият герой е първото, за което се сещам, а дори не съм я завършила вече. Като spin off на Пърси знаех, че няма как да не ми хареса, но не и че ще се влюб толкова бързо.


6. Гравитация: Назови любимата си двойка, която сякаш се привлича с гравитационни сили.


Ще назова новата си любима двойка, за да ми е по-лесно и да не се чудя цял ден. Дмитрий и Роуз от Академия за вампири, не знам дали гравитацията или аз иска повече те да са заедно.


7. Големият взрив: Назови книгата, която те запали по четенето.

Всеки път се чудя какво да отговоря на този въпрос, по принцип отговорът е Джейн Еър, но ако не беше Обсидиан нямаше да се захвана с това, което чета сега.

8. Астероид: Назови кратка история или новела, която обичаш.

Не знам дали се брой, но Хари Потър и прокълнатото дете си беше доста кратка, а и беше сценарии за пиеса, така че да речем се брой, а и няма таг без Хари.


9. Галактика: Назови книга с няколко гледни точки.


Обожавам няколко то гледни точки, за де не се повтарям с Изчезналият герой, където са цели 3, ще кажа Грозна любов, за да разнообразя малко. Може да само две, но и те са доста различни, а и идеята им не прилича, на нещо което съм чела.

10. Космически кораб: Назови заглавие на книга, което би било идеално име за космически кораб.

Този въпрос най много ми допадна, а и доста ме измъчи, но се спрях на Outlander. Сега остава само да си намеря космически кораб.

И на последно място искам да тагна:
Павлина от My world coverd in books (знам, че обичаш тази книга <3), Kristina Ilieva от Kristina Z , Мари Чернева от  A booklover place  и Tedy Atanasova от Books are magic

Comments

  1. Ааааа! Обожавам обожавам! ♥♥

    ReplyDelete
  2. Благодаря за тага, в най-скоро време ще го направя <3

    ReplyDelete
  3. Много харесах "Звезден полет", така че нямам търпение за тага! Много ти благодаря за него. <3

    ReplyDelete
  4. Супер якият таг! Задължително ще се снима <3

    ReplyDelete
  5. Много се радвам, че тагът ви харесва. Ще чакам да видя и вашите отговори <3.

    ReplyDelete
  6. Ооо, страхотен таг ^^ От доста време се колебая за книгата, но мисля, че е крайно време да я прочета !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Определено трябва да и дадеш шанс, няма да съжаляваш :) ^^

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване