The BookTube Besties Game


The BookTube Besties Game

 

Съвсем случайно попаднах на този таг в youtube и си казах защо не, ще е забавно. Правилата са прости ти и твоето блогърско другарче(мисля, че всички вече познават моето, Павлина от My World Covered In Books) трябва да отговорите на въпроси като се опитате да познаете, какво би отговорил другия. Единствената промяна от оригиналният таг е в 8 въпрос, който измислихме ние, тъй като не можехме да отговорим на оригиналния.Тук може да видите видеото.

Кой е техният любим жанр?
Предположение: Фантастика на първо място, след това романтика.
Реален отговор : Фантастика.
1 точка

Кой е героят, по който си падат?
Предположение: Тук мисля, че може и да го оцеля – казвам Джейми от Друговремец. ;д
Реален отговор : Джейми Фрейзър

1 точка

Кои са книгите или авторите, който бихте чели заедно (т.н. buddy read*)
Предположение: Ще кажа Хари Потър. Мисля, че и двете обожаваме поредицата (то кой не я).
Реален отговор : Ана Тод- След
0 точка

Коя книга са препрочитали най-много пъти?
Предположение: Честно, от както започнахме да четем повече фантастики, романтики и антиутопии не знам дали си препрочитала някоя. Ще кажа някоя от старите бабини книги или пък някое криминале. ;д
Реален отговор : Обикновено не препрочитам цялата книга(въпреки че на есен ще го направя с Хари), но Пробудена любов и Обсидиан май са най-близо до отговор.

0 точка


Кой  според вас е любимият им техен пост?
Предположение: 19 Things I Learned byAge 19. Поста не е нито ревю, нито  таг или нещо подобно, но е лично и донякъде сантиментално, поне според мен.
Реален отговор : Реално не бих казала, че имам любим, но поста ми за Хари, въпреки че е написан отдавна, сигурно не е редактиран и прочие, ми е най на сърце.
0 точка

Кой герой ги дразни най-много?
Предположение: Този въпрос е труден, понеже тя е чела доста книги, които аз не съм, но ще кажа Фейра от Двор от рози и бодли. Шанса да е тя е нищожен, но освен нея или пък някой от Фенка, не се сещам. ;д
Реален отговор : Мразя Джулиет, просто това момиче ми е антипатично и наистина си ме дразни.

0 точка

Кой има по-голяма вероятност да заплаче, докато чете?
Предположение: Аз! Без съмнение. Аз съм по-ревливата от двете. ;д
Реален отговор : И двете.
0 точка

На коя героиня другарчето ви би ви оприличило?
Предположение: Според мен Пам е супер грижовна, но и badass и всеки, който се опита да и лази по нервите лошо му се пише. Избирам Селена и Елена (и двете, понеже са почти на 99% еднакви) – смели, готови на всичко за тези, които обичат, но и запазващи разсъдъка си в трудни и напрегнати моменти.
Реален отговор : Може би нещо по средата на Роуз(Академия за вампири), Селена(Стъкленият трон) и Клеър(Друговремец).

1 точка

Кой е любимият им филм по книга?
Предположение: Me Before You. Не знам защо казвам този, но не исках да я някой от очевидните отговори. Просто филма беше уникален и от моя страна знам, че имаше доста сълзи. ;д
Реален отговор : Аз преди теб.
1 точка

Коя е любимата им поредица?
Предположение: Хари, отново! Тук знам, че уцелих, няма начин. ;д
Реален отговор : Е това, ако не си го уцелила, не като да го повтарям отново и отново. Хари Потър.

1 точка

И като за финал, тук може да прочетете нейните предложения за моите отговори, надяваме се да ви е било забавно, ние определено се смяхме, доста. Но Пуф, горда съм, не очаквах да оцелиш толкова, дори аз не бях сигурна какво да кажа за себе си. 5 от 10 добре се справи <3.  Оставяме тага отворен за всеки, който иска да опита.


*Buddy read – четене с другарче.

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване