My Fictional Bookish Girl Squad

My Fictional Bookish Girl Squad


Знам, че малко се забавих с този таг, но никога не е късно, благодаря на Мери за него.

1.Героиня, която ще те накара да излезеш навън, когато нямаш настроение:
Определено Роуз от Академия за вампири, виждам как, ако откажа да изляза най-много да ме заплаши да ме хвърли през терасата за по-бързо, но ако не друго ще си прекараме добре. (без частта с изхвърлянето)

2.Героиня, която ще е до теб в трудните ти моменти:
Теса от Адски устройства е една от най-милите героини, за който съм чела, звучи ми като човек, който винаги би останал до теб каквото и да става. (не веднъж го е доказвала)

3.Героиня, на която можеш да довериш проблемите си и която винаги е готова да те изслуша:
На кой друг освен Шази от Гневът и зората, не че нейните проблеми не са и достатъчни, че да я товара и аз, но не мисля, че би оказала. А и дава добри съвети и разказва увлекателни истории, поне може да те разсее.

4. Героиня, която ще ти помага, когато се местиш:
Пайпър от Героите на Олимп, не знам дали със сила ще стигнем до някъде, но определено чарът, който може да накара всеки да направи каквото иска ще ни е от полза, а и ще е по-лесно.

5. Героиня, с която можеш да клюкарстваш:
Изабел от Град от кости, въпреки че съм само на първата книга Изи ми изглежда като някой готов да клюкарства по всяко време. (но вижте и стенещата Мъртъл съм убедена, че знае всички тайни на Хогуортс)

6. Героиня, с която да отидеш на почивка:
Ако кажа Клеър от Друговремец, дали няма да вземе и Джейми, звучи ми като добра идея.

7. Героиня, с която ще ти е удобно дори и да не си говорите през цялото време:
Селена от Стъкленият трон, не знам защо но нещо ми подсказва, че дори само да седим и да четем ще ни е добре.

8. Героиня, която винаги е готова за нови приключения:
Ема от Лейди полунощ е точно типът откачалка готова на какво ли не.

9. Героиня, която ще излъже в напрегнат момент само за да те спаси:
Не знам до колко ще излъже, но Анабет си е достатъчно умна, че да ни измъкне след това.


10. Героиня, която ще ти помага да учиш:
Тук няма как и аз да не кажа Хърмаяни, това сигурно ще е най-приятното учене в живота ми.


От своя страна тагвамПавлина ,Габи Николова и Eva-Mariya Petkanova

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване