Top 7 Wednesday : Places i want to visit because of books

Top 7 Wednesday : 

Places i want to visit, 
because of books

Май трябва да си призная, че напълно забравих за тази поредица и не съм публикувала нищо в нея от около 2 месеца. SHAME. Но да се престорим, че не се е случвало и съм напълно редовна. Много често, когато чета книга успявам мислено да се пренеса на някое място, затова днешният топ 7 е за местата, който искам да посетя благодарение на някоя книга, въпреки че са доста, а и обичам да пътувам, бих обиколила всяка кътче на светът, ако можех.

7.Италия - Ваканция в Тоскана
Преди да прочета книгата, дори не се бях замисляла, че искам да посетя Италия. Нещо в цялата идея за онази ненатрапчива романтика, чаша вино и разходки из някоя историческа местност ме привлякоха към това място. Определено ми звучи  като пълноценна почивка.



6.Сан Франсиско- Обещанието
И преди да прочета книга се бях заглеждала в града, но едва след като се запознах с особеностите му ми се прииска да го видя на живо. Първото, за което се сещам е мостът Голдън Гейт и почти 45 градусовите улици. Но определено би било приключение да се разхождам пеша из града.


5.Ню Йорк - Пърси Джаксън
Не всеки е почитател на големите градове, но лично аз виждам някакъв чар в цялата суматоха, та този град никога не спи. Представям си високите сгради, парковете и оживените квартали. Един град, който кипи от живот и е смесица от множество култури. Има няколко града в Америка, който много искам да посетя и Ню Йорк е един от тях, а защо не и да съм на Time Square на Нова година.

4.Дъблин - Дъблин стрийт
Обожавам това, че цялата поредица се развива в Дъблин и така мога всеки път да се докосна до това място. Струва ми се толкова по-различно от прекалено големите градове или много малките. Сякаш съчетава толкова неща в себе си, история, архитектура, природа и какво ли още не.


3.Париж - Целувка за Ана
Париж си е Париж, винаги съм искала да го посетя, но именно в Целувка за Ана успях да се пренеса там и почти реално да усетя мирисът на някой кроасан. Представям си да седна в някое малко кафе до Сена с изглед към Айфеловата кула и да се наслаждавам на деня.


2.Лондон - Адски устройства/  Скъпоценни камъни/ Хари Потър
Това е още едно място, което много искам да посетя, може би главно, защото историята ми е слабост, а Англия е пропита с такава. Именно в тези три поредици успях да видя старият свят и всички онези места, който сега може да посетиш като музей, а с Гидиън и Гуендолин се разходих по новите улици край Биг Бенда.А и не може да няма пост без да спомена Хари.

1.Шотландия/ Друговремец
Стигнахме до номер 1, мястото което искам да посетя най-много и то благодарение на книгата. Да, влюбих се в старата Шотландия, но чарът и е жив и до днес. Това е една страна, която съчетава всичко, което обичам да виждам и дори повече. Ако трябва да избера едно място, на което да отида то би било Шотландия. Не мога да го обясня, но просто нещо ме привлича към зеленината и атмосферата на тази планинска страна.

Това са само част от местата, който искам да видя, списъкът е дълъг, но все трябва да се започне от някъде.Вие обичате ли да пътувате и къде бихте отишли ако имате възможност?

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване