Чудовищен

Чудовищен-Алекс Флин

Имало едно време едно богато момче с красива външност, но черна душ Кайл Кингсбъри винаги е бил сред-най-популярните ученици известен с влиятелният си баща. За него да нарани едно нищо подозиращо момиче е нормално ежедневие,но за първи път уцелва не, когото трябва. Тя е вещица, която иска да му даде урок, че външността е нищо, ако характера ти е отблъскващ. Това не е история за красавицата, която трябва да се справи сама, а историята на човека, които седи зад звяра и как неговата промяна започва като най-голямото му проклятие. Като с магия Звярът става много повече човек, отколкото Кайл някога е бил.

 Първоначално очаквах, че това ще е съвременният вариант на позната ни приказка. Но от самото начало си пролича, че няма да е така. В началото виждаме Кайл преди да стане "чудовище", сред богатите си приятели с капризна и разглезена дама за бала, без да го интересува нещо друго освен себе си. Направи ми впечатление, че вещицата тук го е следяла от доста време, и не случайно омагьосва именно него. Друго разлика тук е образа на бащата на Кайл, които не се интересува от сина си и му купува голям апартамент, който превръща в негов затвор. Елементите от класическата приказка като огледалото, с което може да видиш всеки, розите също присъстват но по-друг начин. Огледалото е връзката на Кайл с предишния живот, а по-късно и средство да следи Линда, момичето което успява да види човека зад звяра. Тя е Бел, но в съвременен вариант, единствена разлика е, че тук баща е един алкохолик, което дори не мисли за дъщеря си. Розите дават началото, но в последствие се превръщат в средството на Кайл да приеме живота си такъв какъвто е.



Винаги съм обичала тази история, а този книга ми даде възможността, да е препрочета по един съвсем различен начин. Въпреки че щастливият край е сигурен никога не може да ми омръзне историята. Корицата на книгата е невероятно красива, изчистена и съчетава едновременно красотата и тъгата в една бяла роза. Единственото, което ме изненада беше възрастта на героите, определено не си ги представях толкова млади. Много ми хареса чата преди всяка част на книгата, така може да видиш и други хора с проклятие като него. Ще завърша с това, че накрая звяра намери своята красавица и заживели щастливо.


Благодаря на издателство Пергамент Прес за                               предоставената възможност.

Comments

  1. Звучи обещаващо :) от около половин месец съм сложила книгата "на изчакване", но определено ме убеди да започна с нея по-скоро ;3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване