How I will remember 2015 & what to expect in 2016

How I will remember 2015 &
 what to expect in 2016



Още ми е странно, че дойде края и на 2015. Преди когато ми кажеха времето минава бързо не вярвах, но тази година просто мина неусетно. От една страна искам да забавя времето и да си дам още малко, но от друга искам 2016 просто да ми даде шанс да осъществя всичко, което искам. Случиха се толкова много и различни неща за толкова кратко време. В началото на 2015 в 00.01 си пожелах тази година да бъда постоянна и да правя повече непредвидени неща и мисля, че малко или много го постигнах. Всеки път си пожелавам нещо различно за тази година си оставих едно специално желание, а именно да се боря за това, което желая.


Както казах за тези 12 месеца се случи доста, още януари имах възможността да видя Враца и пещерата Леденика, която е наистина невероятна. Тъкмо беше натрупал сняг и беше приказно, също така видяхме и къщата на баба Илийца  от една българка и явно аз не съм слушала в час, за да знам че историята е истинска.




Един странен момент, които дори не предполагах колко ще промени,  беше когато написах  първото си ревю, бях много въодушевена и се отказах на другия ден, не знам защо. Следващите месеци минаваха бързо и дойде лятната ваканция. А аз най- накрая убедих тате да ме вземе с него на командировка, с две думи 10 дена на Варна като малко по-ранна морска почивка. Определено беше забавно, а после директно си отидох на Сопот за една седмица, винаги обичам дори за кратко да си се връщам там. 








А после отново на море, добре че имах тен и нямаше опасност да изгоря. Равда е доста спокойно градче и за 10 дена май го научих наизуст, но се радвам че най-после се отпуснах и да започнах да нося поли и рокли, точка за мен. И дойде август и на Памела и стана скучно и се сети за онзи момент с ревюто на книга и си казах е добре де не като да си имаш работа и така този един пост прерасна в нещо, което се научих да обичам. 









И така отново първият ми последен учебен ден. Мисля,че другото важно нещо беше, че в началото на годината започнах да чета много повече от преди, но главно от лаптопа, а сега просто имам нужда да си купувам книги стана като мания, много се радвам, че срещах и други хора със същото отклонение. Мисля, че всички разбраха, че прочетох цялата поредица за Хари, а някой няма да споменавам имена, ще ме убият ако чуе и една дума за него, но все пак тази година прочетох любимата си книга.









 И още много други, като цяло беше доста пълноценна година, не мога да кажа като брой колко, защото ги записвам от юни нататък, но предполагам, че са над 90, а имам още толкова много. И така нека спря да дрънкам глупости и да продължа с другата чест на поста, с това какво очаквам от 2016. Ще съм кратка предстоят ми доста промени, трябва да завърша да кандидатствам в университет, да се преместя, схванахте доста натоварено ще стане след  някой друг месец.






 Какво искам, ами да ме приемат, където искам, да срещна нови хора да завърша успешно 12 клас и засега е това. Искам първо да благодаря на всеки, които чете нещата, които пиша, наистина се радвам че започнах всичко това и срещах толкова много нови хора. Пожелавам на всички на първо място здраве, а от там на татък мога да ви кажа едно, че всичко опира до самите вас и не бива да се отказвате от мечтите си, дори да е нещо малко. Надявам се да сте имали една успешна година, а следващата да е даже още по-добра. И ще спра до тук, просто в края на годината си давам равносметка за всичко, но на ум, явно този път ще е и черно на бяло. Това беше от мен за тази година, пожелавам ви весело прекарване на нова година.

Comments

  1. Снимката на пицата е прекрасна!!! :дд Пожелавам ти още по-хубави моменти и всичко, което искаш да се сбъдне!! :)

    ReplyDelete
  2. Дано да те приемат където най-много искаш :) Много ми харесва outfit-а ти с високите обувки и пуловера с буквата А, като алената буква е малко ;д ^^ Страхотен пост!

    ReplyDelete
  3. Чудесен пост ^^ Пожелавам ти успех в начинанията през 2016-та и дано успееш да сбъднеш желанията си!! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване