Огнената наследница

      Огнената наследница
Сара Маас

Тя бе наследницата на огъня и пепелта и нямаше да преклони глава пред никого. Независимо дали като Селена, Елин или Елентия тя трябва да пребори сенките на миналото и да приеме бъдещето. Този път трябва да се изправи пред най-голямата опасност досега, да приеме огънят, които гори в нея и е прави това, което е, кралица. Ако сте си мислили, че познавате Селена Сардотиен, напълно грешите. Видяхме я да как губи Нехемия и как се отказва от Каол, разбрахме, че е загубената принцеса елф, но кое всъщност е тя.

"Тя бе Елин Ашривер Галантиус. И нямаше да се страхува."

 Доста време отлагах прочита на книгата, но мисля че дойде в
правилният момент и до последната страница ме държеше в напрежение, въпреки че останаха толкова много въпроси, отново. На места може би беше прекалено описателно, но въпреки това действието не спираше. Очаквах в тази книга да разберем повече за това какво се крие зад асасина оцелял година в Ендовиер, но не подозирах колко много се тай зад образа на малкото момиче предопределено още от раждането си да бъде кралица. Имаме ужасно много нови герои, но ще започна от Роуан.


"-Ако отидеш в ада - каза той и гърдите му се размърдаха до нея - ще сме там заедно.
-Горкият бог на мрака.
Той я погали с голямата си ръка по косата, а тя почти измърка. Не бе осъзнала колко и липса да бъде докосвана, от който и да е -приятел или враг."

Той беше човека, които по един или друг начин беше до Селена през целият период на приемане на елфската и същност. В началото бях доста несигурна какво да мисля, той буквално я хвърляше в неизвестното, беше суров, дори зъл на моменти, но нали знаете как зад сърцето на такъв войн се крие малко повече от колкото показва. Според мен това малко повече беше необходимо на Селена. Следващият е Едион е за него бях сигурна, че крие нещо от краля. С няколко думи, той просто знае на кой е верен и ще направи всичко, за да защити кралицата си. Сорша, странно как или по вероятно аз да не помня, но досега винаги тя беше тази, която превързваше раните, за които никой нямаше обяснение. Но освен, че е добра лечителка, тя помогна на Дориан да приеме магията си и да му даде шанс да обича. В началото ми беше неестествено, харесвах го заедно със Селена, но мисля че той не е човека за нея, въпреки че все още много го харесвам.

СПОЙЛЕР (Смъртта на Сорша, дори не знам какво да кажа освен, че седях и не вярвах, реакцията на Дориян беше повече от показателна, че този път няма да се примири с ходовете на баща си.) СПОЙЛЕР


Манон е другият нов герой, в началото не схванах какво ще е ролята на сборище вещици, добре признавам накрая осъзнах колко добре се вписва. Образа и е доста противоречив, повече и от този на Роуан.

"Манон не бе родена със сърце или душа, каквото и да твърдеше крочанката.Нито пък имаше нужда от такава"

Като лидер на Черните клюнове мисля, че има доста да видим от нея. И въпреки че тя трябва да е зла и опасна, я харесах заради други качества, които по принцип не би трябвало да има.
И няма как да не спомена Каол, мога да кажа само, че предстои да разберем какво е планувано за него, но вече не съм толкова сигурна, че отново ще бъде със Селена, но е съвсем възможно и да греша.
Още при прочитането на първата книга бях въвлечена в един доста необикновен свят и сега, когато съм прочела вече 3 книги от поредицата знам, че все още нищо не сме видели.

"Мракът нямаше начало и край. Това бе бездната, която я преследваше от десет години, и тя бе пропаднала в нея,бе я приела. Може би това беше адът."

 Предстой най-интересното, да видим как Селена застава начело на народа си и ги повежда в една битка, в която ще се изправи не само срещу магиите на краля, но и срещу целият свят, които и е отнел семейството. Ако не сте чели поредицата ви препоръчвам да го направите.

Ревю стъклен трон
Ревю среднощна корона

Comments

  1. Прекрасно ревю. Ма не ми казвай, че ти е станало жал за Сорша (или аз съм прекалено чувствителна на тема Дориан). Манон е страхотна, а за Роуан .. Meh... Както и да е хареса ми!! :) хохо

    ReplyDelete
  2. Супер ревю !!! Аз също мисля че Каол и Селена нямат бъдат заедно , честно казано Селена и Дориан ми харесват повече.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване