Blogmas #5

                      Blogmas #5


Winter expectations vs reality



Винаги, когато дойде зимата всеки има някакви очаквания, как всичко на вън ще е бляло и красиво, а в крайна сметка има само и единствено киша. Или когато вече си избрал перфектният тоалет излезеш на вън и сам осъзнаеш, я по-добре да се прибера, не ми се умира от студ.Няма как да нямате поне една такава ситуация, на мен лично ми се случва често.
От къде да започна, най-голямата заблуда е, че всяка година очаквам пухкам бял сняг и добре изчистени пътища, просто един зимен рай. Ъъъ грешка, няма нищо общо с това Никога.
Или представата за първият сняг, как ще вали дълго продължително, но съвсем слабо и като се събудя сутринта ще е натрупал навсякъде. Отново грешка, трябва да спя да се надявам на невъзможното.


 Когато гледам клипчета и видя някой хубав тоалет, да искам го трябва да опитам. И 10
минути по късно осъзная, че изляза ли така навън има сериозна вероятност да си остана в някой преспа, какво да направя никога не спирам да се надявам, че ще има сняг, но не е студ и ще може да се облека както искам, а не както ще ми е комфортно.
Горещият шоколад, винаги когато видя снимка в инстаграм искам на момента да си направя и да изглежда по същият начин, с пиана и всичко. Готова съм, отивам да направя и нищо, е не очаквах точно това, но какво да се прави. Има още толкова много примери, че няма да ми стигне цял ден. Като например представата за перфектните джинджифилови сладки  или как излизам на вън
и всичко е коледно с украса и всичко. 
Но каквато и да е реалността, винаги може и по-лошо.  Вие имате ли очаквания как тази зима и следващата или все някога ще изглежда, както картинките.


Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване