Movies based on books #2

Movies based on books #2



Първоначалната ми идея беше този пост да е разделен на две но в последствие ми дойде идея за още нещо, което пък успях да напиша по-лесно и така стигнах до тук и книгите, които искам да видя като филми. Предишният път писах за любимите ми адаптации, а днес ще избера 7 книги, от който мисля че биха излезли интересни филми. Защо 7, ами това е любимото ми число.

7.Красиво бедствие
Повечето знаете тази книга, романтична и невероятно интересна. Въпреки че може да е поредната любовна история за доброто момиче, което иска да избяга от миналото. За лошото момче, което се променя заради нея, ами да но това е Травис, друго е да го видиш на екрана. Заедно преживяват много и аз лично не съм попадала на много филми с такъв сюжет, които да ме грабнат.  Двамата са силни и инати, а обичам да гледам точно такива елементи.

6. Дъблин стрийт
Да и тази е по-романтична, но въпреки че не е много нашумяла историята и изключително увлекателна, а и аз лично много харесвам Дъблин. Както казах в жанра няма много филми, които да уловят романтиката без да прекаляват на моменти. А тази книга е на границата между 50 нюанса и просто една интересна история, ето затова искам да видя как би изглеждало на филм.

5.Саванти
Друга поредица, която се оказа доста различна от всичко, което съм чела. От една стана си е нещо тийнейджърско от друго историята те грабва. Винаги са ми били интересни хората с някакви по-специални умения. А цялото това за сродните души е много сладко, мога да съм отчаян романтик.

4.Стъклен трон
Няма как да не влезе в класацията, поредицата е уникална, а и мога да кажа, че не съм срещала такъв свят като този на Селена. Обожавам героинята и тя е силна и самоотвержена, вярно че миналото и е меко казано гадно. А и освен нея има още толкова много прекрасни герой, ако някога има филм първото, което искам да знам кой ще играе главните герой. Наистина имам големи очаквания, доколкото знам са купени правата над книгата, но кога ще видим готов филм е друг въпрос.

3.Адски устройства
Обичам тази поредица, въпреки че още не съм прочела третата книга. След като излезе филма по реликви на смъртните, а скоро и сериала ще почне, просто трябва да направят нещо и за тази поредица. Първо Уил как да не искам да има филм с негово участие и второ времето, в което се развива действието, от дрехите до атмосферата. Какво повече да кажа.


 2.Лунни хроники
Е тук не ми трябват много думи, изключително странен сюжет, в добрия смисъл. А и това са приказките, което познаваме, но доста по различни, да видя Пепеляшака като киборг или червената шапчица да се целува с вълка, което и уличен боец, обичам да го казвам, звучи забавно. И така нататък, а и действието се развива в бъдещето и има лунна кралица и ами искам да го видя.

1.Изборът
Още от както прочетох поредицата се влюбих в идеята, в героите всичко. Не мога да си представя колко яко би изглеждало като филм. С бални рокли, много момичета, които се опитват да спечелят едно момче. На фона на кастови различия, бунтове и телевизионно предаване. Като игрите на глада, но с повече балове.


И май е това, кой книги искате да видите на филм и още нещо, кои си представяте да играе любимите ви герои.

Comments

  1. И аз ужасно много искам да видя „Саванти“ и „Адските устройства“ на големия екран, а и като сериал не бих отказала. Между другото на „Изборът“ са купени правата и би трябвало да направят филм.

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз съм виждала подобни коментари, но като купят правата понякога минава прекалено много време преди да направят филма. Но въпреки това по-добре късно от колкото никога, струва си чакането.

      Delete
  2. Много съм раздвоена по този въпрос. От една страна искам, от друга не,,защото има възможност да развалят всичко и ще ме ядосат много. Иначе Стъкленият трон бих искала, но ме е страх за Дориан кой ще изберат и дали ще сложат някоя наистина руса за Селена или ще го направят по тъпия начин с изрусяване и то на нищо да не заприлича. :дд

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да тук си права, че е въпрос на виждане, аз мога да харесам кой са избрали, но други не, малко трудно е да се угоди на всички, просто или ще стане както го очакваме или ще е много разочароващо.

      Delete
  3. Подкрепям те напълно, бих убила да видя "Стъкленият трон" и "Адски устройства" като филми! Но хубави, добре пресъздадени филми... И моето любимо число е 7 :3

    ReplyDelete
  4. Всичките поредици, които си изброила са страхотни - Саванти, Красиво бедствие, Изборът, Стъклен трон, а най-интересно би ми било да видя Лунните хроники като сериал. Нещо като сериалът Имало едно време с препетените истории. Страхотен пост ^^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване