Blogmas #2

Blogmas #2

Book haul and bookshelf reorganization 



След като все пак реших, че може да опитам да пиша по редовно, явно ми дойде вдъхновението и даже си направих график, какво и кога да публикувам. Доста се чудих за какво да пиша, но ще са все различни теми свързани с празниците, със зимата и с книгите, то се подразбира. Няма зависимост в дните на публикуване, но гледах по 2 3 поста от blogmas да има, отделно от няколко ревюта и мисля, че и още два тага. Последните няколко дена не бяха нищо особено, знаете как е училище вкъщи и понякога толкова ми се спи, че проспивам деня. Но все пак за днес реших, че темата ще е book haul and bookshelf reorganization. На първи си поръчах три книги и след като два пъти за един ден проведох един и същи разговор с нашите
 за това как, ако продължа да трупам книги на единият ред има вероятност да падне. Не знам как но казаха едно и също, седяха и 2 минути по късно, да си видяла, че рафта се е огънал. Наистина ли как го видяхте, нищо му няма. Но добре, значи е време да си освободя още един ред и да преподредя книгите. По принцип не са много, но до преди няколко месеца нямах нищо, а сега са цели 4 реда, с които много се гордея. Вчера получих и книгите и веднага се заех с това да по разместя всичко. Първата книга, която взех е петата вълна, помните ли когато казах, че много искам да я прочета и когато видях, че всички книги са на 20 % реших, че сега е момента. Следващата е въглен в пепелта, за която бях чувала много добри отзиви и звучеше доста различна, а и е фантастика, въпреки че корицата
не ми е от любимите в оригинал е по-хубава. Последната е Кралицата на Тиърлинг, за която също чух доста позитивни отзиви главно в youtube и реших да разгледам и други мнения за нея, разбрах че ще има и филм по нея и да реших, че е добра идея да взема и нея. Бях готова смятах да почна на обяд и реших нека легна след малко ще почна, голяма грешка събудих се 3 часа по-късно и в 7 вечерта пренареждах шкафове, което обяснява кофти светлината на снимките, опитах да не се хваща сянката, но не винаги се получаваше. Подреждането ми почти има смисъл, една част са разделени по жанр, а другата спрямо това, кои намирам за по-интересни, затова на последният има и няколко книги от библиотеката. Не мисля, че има
смисъл да ги изреждам по заглавия, но ако все пак някоя ви е интересно коя е, а не се вижда питайте. Доста от тях не съм чела, по простата причина, че тези по-старите ми бяха дадени на веднъж за 18 рожден ден от баба и много се гордея с тях, защото някой са настина ценни. Но нека не се отплесвам допълнително, надявам се да се e получило що годе добре и снимките да не са полкова ужасни колкото си мисля. Предварително да си кажа, че подредбата на снимките е ужасна, но изобщо не искаха да седят на едно място както ги сложа, явно си имаха своя воля, така че не обръщайте внимание на това колко ужасно оформен е поста.








Comments

  1. Много добър избор в покупките! Надявам се и "Въглен в пепелта" и "Петата вълна" да ти харесат!

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз. имам големи очаквания.

      Delete
  2. Кралицата на Тиърлинг и Въглен в пепелта са ми в списъка за следващият месец и се радвам, че ще мога да прочета още едно мнение за тях.

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз съм ги планувала за другия месец, ще се радвам да видя и твоето мнение.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване