Blogmas #1

Blogmas #1


Доста се чудих дали да опитам да пиша по редовно постове този месец, но след като видях публикациите Гергана и Ева се вдъхнових и аз да пробвам. Не съм сигурна дали ще се получи и за какво ще пиша, определено няма да е всеки ден, защото не водя особено напрегнат живот . Коледа винаги е бил един от любимите ми празници и трябваше да го отбележа по някакъв начин. Да речем че не съм от хората, което месец по-рано вече знаят как ще празнуват и са взели подаръци, ако всичко опираше до мен щях да оставя всичко до последно. А ако говорим за зимата като цяло, ами попринцип не ми е любимият сезон, предпочитам си лятото, но има много неща, които все пак харесвам в студената зима. Май трябва да направя пост и за това. През декември има много празници и това е причината въпрки студа да го обичам, а и мама и рожден ден, които е днес същност, баща ми е на нова година и това прави тези 31 дена празник с торта, да обичам торта и шоколад и, да добре пак се отплеснах. И старбъкс, никога не съм опитвала, но навсякъде по-клипове го виждам и просто искам, трябваше да го каже, моята тайна мечта да направят Starbucks в България, не ми убивайте мечтите знам, че няма да стане.

 Тъйкато забравих да пусна Wrap up, реших че е добра идея да го съчетая с първият пост от blogmas. Като цяло беше доста успешен месец по простата причина, 12 клас съм, ако някой вярва във всеобщата заблуда, че е трудно, ами чесно не особено а и аз не си давам зор  и първият срок никой почти не те закача, но виж втория срок ще пея друга песен, но ще го мисля тогава. а и първата седмица от месеца бях болна и имах доста време да си чета. Прочетох обща 10 книги, ще ги подреда по реда на прочетане.



1.Обещанието- ревю
2.Гондола на времето- ревю
3.Твърде далече никога – тук не написах ревю просто, затото ами не беше кой знае какво и просто не ми дойде музата да напиша нещо.
4. Ревенант обречени на безсмъртие- ревю
5. Хари Потър и нечистокръвният принц – пост


6. Морето на чудовищата – до два три дена ще пусна ревюто, не като да не е готово, но все го забравям, въпреки че ми хареса, все пк това е Пърси.
7. Последните оцелели – ревю
8. Делириум – и това ревю е готово и предстои да го пусна.
9. Хари Потър и даровете на смърта- пост
10. Морето на спокойствието- ревю



Това е всичко, което прочетох този месец, и все още искам да се предържам към първоначалният ми спъсък до края на годината, но вече не съм сигурна, че ще стане, но ще опитам, най-вероятно няма да стане. Вие как се подготвяте за празниците, от хората, които планират ли сте или оставят всичко до последно. Обичате ли зимата, защото аз я харесвам като изключив студа и заледените пътища и тав, че се стъмнява рано, но пък обичам зимната ваканция, но кой не я обича. Въпреки че всики път когато е студено е съм си на село обичам да си взема чаша чай и да седна пред камината и просто да гледам огъня.Това е за днес и първият предколеден пост.

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване