Blogmas2016 #3

Blogmas 2016 #3

Current obsessions


Не бих казала, че зимата ми е любимият сезон, но пък обичам целият декември, коледа и като цяло приятната атмосфера, която това време носи. Днес ми беше доста зает ден, въпреки че нямам лекции в петък, винаги когато се върна имам да свърша един милион малки неща. Досега дори не се бях замисляла колко заета съм напоследък, но въпреки това не съм уморена. Е да имам си и такива моменти, но за пръв път от доста време кипя от енергия, а това си е цяло постижение, особено като се сетя как миналата година просто проспивах половината ден. 

А с цялата тази динамичност осъзнах и колко много неща стават част от ежедневието ми и свиквам с тях. Затова и темата за днес е : в какво съм обсебена в момента.
Ще започна с най-очевидното за мен, което беше и причината да напиша точно този пост. Говоря за Хари Потър, сигурна съм че не съм единствената, която когато дойде този момент от годината просто трябва да изгледа всички филми наново. И така днес отново започнах поредицата и ще се опитам до коледа да ги изгледам всичките. Какво повече мога да кажа.

Чай/ кафе и ванилова свещ. Напоследък започнах да пия и двете, преди бях основно любител на чая, но сега клоня и към двете. Просто не може да мине вечер без да си запаля свеща, да си направя нещо за пиене и било то само за 5 минути да седна и да си почина от целият ден.

Матираните червила определено са най-новата ми мания, особено новата линия, която golden rose пуснаха. Тъмното лилаво може да не е за всеки, но аз го обожавам. Но като цяло матирам всяко червило, което имам. Един малък съвет от мен, ако обичате матираните червила, но винаги ви изсъхват устните, ето какво правя аз. Минавам с четка за зъби, за да може да махна мъртвата кожа, а след това, малко преди да сложа червилото, слагам балсам за устни, после може да го изтриете, но определено е прекрасен начин за хидратиране.

И не на последно място, за да не се увличам и да не пиша романи, са сериалите. Последни два, по които се запалих за Westworld и This is us. От една страна Westworld го чаках, от както разбрах за него, за разлика от This is us. Започнах го малко на сляпо, но мога само да кажа, че това е един от най-смислените и истински сериали, които някога съм гледала. И за да завърша ще добавя едно приложение, което за любителите на сериалите си е направо истинско чудо. Ако и вие като мен следи не знам колко сериала вече и винаги забравяте до къде сте може да го погледнете. – TV Show Time, видях го във влога на Плами и реших да го споделя с вас.

Това е от мен за днес, надявам се подобен тип блог постове да ви харесват. Без какво не можете вие напоследък?

Comments

  1. Интересен пост и поздрави за добрия избор с Westworld и This is US. А, TV Show Time определено прави чудеса. ;)

    ReplyDelete
  2. Така е, направо ме спасява като забравя до къде съм :D

    ReplyDelete
  3. This is us е и моята нова мания! Толкова ме вдъхновява как обикновеното са го превърнали във велико, че едвам контролирам любовта си към сериала. :D И другото - матовите червила са перфектното допълнение за студените дни. Много, много приятен пост! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Наистина невероятен сериал, след края на първи епизод дори не можех да повярвам как е направено всичко да се допълва така. А пък какво да правим без матовите червила, задължителен елемент са си :D <3

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване