Blogmas2016 #4

Blogmas 2016 #4

Currently reading



Днешният пост вероятно ще е по-кратък от предишните три, но часът е 11, цял ден бях на работа и просто искам да си лягам. Но тук надделява желанието ми все пак да напиша нещо(опитвам се да пиша вечер и сутрин да пускам пост за изминалият ден, но това е засега). Реално денят ми няма да ви е особено интересен, като цяло работа, работа и малко почивка в края на деня. Затова минавам направо на въпроса.
Може би сте забелязали, че качвам ревюта по-рядко, ами да, малко бях в книжен застой. Може би дори два пъти, почти един след друг, за период от две три седмици. Но за щастие в момента имам желание, време не винаги, но все пак поне желанието е на лице. И въпреки застоя чета около 3 книги, някъде.

Започвам с Poison study, мисля че я чета от месец и отгоре. Не че не ми е интересна, всъщност историята е доста оригинална и нямам никаква представа как точно може да се развие. Проблема беше, че застоя ме удари точно, когато я почнах. Много искам да я завърша, но наистина не съм сигурна дали ще в следващите седмици.

Другата книга, която чета е Бляскавият двор. Започнах я с идеята, че може би ще ме разочарова, бях чула ужасно много отрицателни коментари. И може би на пук на всичко това, книгата ми харесва, малко след средата съм, но благодарение на нея излязох от застоя. Няма да навлизам в подробности, но наистина съм много приятно изненадана, задължително ще има ревю. Не знам дали сте я прочели вече, но ще ми е интересно да чуя и вашето мнение за нея.

Третата книга, която чета май из между другото е Момчето, което се промъкваше в стаята ми. Не съм сигурна до къде съм, но историята е много сладка, но си има и нотката на тежкото минало. Обичам да има и някоя подобна книга, за да мога да разнообразявам.

Отделно мисля, че ще почна втората книга за Хари, просто отново съм в настроение за него, а и преди два месеца си поставих за задача да препрочета поредицата, а какво по-добро време от Коледа.

И един последен въпрос, коя книга ми препоръчвате да започна след това, Илумине или втората на двора? Това са двете ми нови попълнения, задължително ще ги снимам като ги взема, но просто не мога да реша и двете си чакаха реда доста дълго време.

В крайна сметка май този пост не се получи чак толкова кратък, но все пак ще ви кажа чао за днес. 

Comments

  1. Здравейте , знам че поста е от 2016 година. Но Ви моля ,ако знаете от къде мога да намеря книгата ,,Момчето,което се промъкваше в стаята ми " , да споделите..Ако можете да ми помогнете ще бъда изключително щастлива!Благодаря предварително !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване