Blogmas2016 #1

Blogmas2016
Началото#1



Още не мога да повярвам къде отлетя една година, не наистина къде? Знам, че не съм особено редовна, а имам голямото желание да пиша, обичам да го правя, но физически все не ми остава време. Напоследък дори не чета много, но до тук с оправданията. Не знам дали тази година ще успея да поддържам blogmas, но защо пък да не опитам, дори да е пълен провал.

Както вече казах, миналата година имах готова план за постове през целият декември, дори помня как седях в час и си записвах идеите за различни пред коледни постове. Ами, тази година просто ще се целя на сляпо, нямам идеи, но знам какво ми се иска да успея да включа.

Знам, че част от вас не може да присъствате на зимният панаир на книгата или Егмонт на живо(ако не сте разбрали, тази година те ще проведат отделно събитие).  Затова ми се иска да дам една малка частица от това, което се надявам да видя и аз за първи път.

За какво още искам да пиша, ами не знам, може би по-просто казано всичко, което ми дойде на ум. Обожавам Коледа, затова няма как да не включа и някой пост свързан с това, или пък някоя друга коледна рецепта, досега не съм писала и затова. Очертава се един малък експеримент, затова единственият начин да опиша тазгодишният ми blogmas е, нямам идея какво ще се получи.

Надявам се тези постове да ви харесат (под постове разбирайте нещо, което още не сам написала дори), интересно ми е дали и вие смятате да се включите с нещо подобно. А колкото до панаира, много бих се радвала да се видя с тези от вас, които ще са там.

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване