Blogmas2016 #10

Blogmas2016 #10

How to survive Christmas part 2



Коя е най-хубавата част от празниците ли, ами когато осъзнаеш, че имаш да пишеш поне 5 неща за университета, а ти го отлагаш от дни, добре де месец, най-много два. Вчера прекарах голяма част от денят четейки Ницше и в размисли на каква тема да ми е презентацията за един от предметите. Не знам за вас, но ми е по-лесно, ако имам зададена тема, а не когато ми кажат, ами измисли си, нямаме ограничение. 

Не ми помагате хора, но пък една от другите ми задачи за курсова рабата ми звучи доста забавно, идеята е да се направи модел на книгата, но ще видим какво ще мисля, когато реално седна да пиша нещо. И така се изниза целият ден, но пък най-после гледах Коледна песен, варианта на Дисни, и наистина много ми хареса, много смислено филмче, препоръчвам го, ако и вие като мен досега не сте го гледали, о да гледах и Чарли и шоколадовата фабрика, определено огладнях след него. Но нека сега се върнем към основната идея на поста, в предишната част говорех, за филми, храна и книги. А за днес, май ще мисля в движение.

За да преживеете Коледа, трябва да сте подготвени. Какво имам предвид ли, една дума… подаръци. Понякога имам хиляди идеи какво да подаря, а друг път седя и се чудя ., защо просто не ми кажете какво искате. Тази година за разнообразие се справих доста лесно, но ето ви няколко идеи. Ще започна с подаръците за кинолюбители, просто няма как да не ни включа.

·       Книгата е очевиден вариант за повечето от нас, но идва едно голямо НО, в повечето случай хората не знаят каква книга да ти подарят и има голяма вероятност да получиш нещо, което няма да прочетеш в следващите, да речем 20 години. Най-добрият начин да се справите с това, просто тактично подмятайте на хората коя книга искате, а ако те разбират от намеци няма да останете разочаровани.

·       Книгоразделители са неизменна част за повечето от нас, но вместо да купувате , може просто да разгледате една от хилядите идеи в интернет. Експериментирайте, освен че ще ви е забавно, докато го правите ще зарадвате и приятелят си с нещо оригинално и лично.
·       И не на последно място бих предложила книжен артикул. Тук може да се много креативни, от чаша с надпис или картинка, до множеството аксесоари, които има в интернет. Просото не забравяйте книгата винаги е опция.

И още няколко бързи идеи като цяло: Снимка в рамка е много мисля идея, особено ако искате да я подарите на майка си, няма как да сгрешите с това. Парфюмите също са много бърз вариант стига да знаете вкусът на другият. Всъщност да избереш подарък е много лесно, човек обикновено сам си казва какво иска, стига само да слушате.

Но едно от най-важните неща, за да направите Коледата незабравима е просто да сте сред близки хора, да оставите всичко друго на страна и било то дори само за един ден да забравите за проблемите. 

За мен това е Коледа, не само ден за получаване и даване на подаръци, а един от малкото дни в година, когато близките се събират и осъзнаваш, че още една година е минала. Защо обичам Коледа, просто защото цялата атмосфера около нея винаги е намирала начин да ме зарежда с положителни емоции и независимо през какво преминавам през останалото време, на този ден просто знам, че всичко ще се нареди, дори да не е веднага. А сега спирам с лирическите отклонение и ви пожелавам приятен ден, а на всички ученици, с вас съм, още малко остана до ваканцията. 

Comments

  1. Съгласна съм с теб. Просто е незаменимо чувството, когато осъзнаеш, че всъщност ваканцията ти, няма да е никаква ваканция, защото си затрупана с десетки задачи за завършване. И за зададената тема сме на едно мнение. Супер трудно ми е сама да се огранича в даден периметър, въпреки, че се предполага, че трябва да е обратното.
    Весели празници!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Весели празници и на теб. ^^ :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване