Blogmas2016 #6

Blogmas2016 #6

Winter tag



Просто няма как да има блогмас без някой зимен или коледен таг. Благодаря на Гергана и Симона за него. Всеки, които има желание може да се включи.

Харесваш ли студа?
Не бих казала, че го харесвам, разбираме се, но все пак предпочитам да съм на топло.

Имаш ли любима коледна миризма?
Мандарини… просто няма как да не ги свържа с това време на годината, когято усетя аромата на прясно обелени мандарини или пък портокали ми става много коледно.

Любима дреха/аксесоар, който обичаш да носиш през зимата?
Не съм сигурно, че има нещо конкретно, просто гледам да съм достатъчно добре облечена, за да не умра от студ.

Книга, която смяташ за подходяща за зимните вечери?
Като повечето от вас и аз бих казала Хари Потър, та това си е най-очевидният отговор, но за да не се повтарям, отново, ще кажа Крадецът на книги. Може би малко странен избор, но точно по това време миналата година я започнах и предполагам я свързвам със зимата, а и е книга, която трябва да се прочете.

Кои са първите три думи, които ти идват наум, когато чуеш "зима"?
Първо мандарини, сняг и филми. Може би трябваше да кажа храна, просто зимата винаги ми идва музата да правя коледни сладки или нещо друго коледно. Докато гледам как вали сняг и изяждам всичко пред поредният коледен филм.

Какво предпочиташ: шал или шапка?
Май ще заложа на шапка.

Купуваш подаръци в последния момент или си изготвил/а списък още в началото на ноември?
Определено съм от тези, които дори да имат идея какво да вземат ще чакат до последно.

Ако можеше да поискаш нещо от Дядо Коледа, знаейки, че със сигурност ще го получиш, какво щеше да е то?
Околосветско пътешествие, което задължително да включва Шотландия.

Имаш ли планове за тази зима или неща, които искаш да направиш?
Повечето пъти плановете ми се създават в действие, не мисля че искам нещо конкретно да направя, но никога не знаеш какво ти предстой.


Това е от мен за днес, сега е време да се захващам с ревюто на Бляскавият двор. 

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване