Blogmas2016 #5

Blogmas2016 #5

Книги, Немски коледен базар и обиколка из София



Днес определено беше един много ползотворен ден, надявам се цялата седмица да мине толкова приятно както днес. Дори минусовите температури не успяха да ни спрат да обикаляме наляво надясно из София. Може би съм го споменавала, но преди да дойда да живея тук бях малко скептично настроена към градът, просто не бях сигурна, че ще ми хареса. Но да видя София, цялата светеща и преливаща от живот ми доказа, че съм взела правилното решение.

Днешният пост ще е основно от снимки, без особена идея, но просто исках да споделя деня с вас. Като за начало, най-после си взех книгите, обожавам ги. Бях ги виждала и разглеждала, но да ги държа си е като една малка победа. Особено Илумине, честно досега не бях виждала подобна книга. Но май ще започна с двора, просто не мога да се стърпя, но нека първо да завърша другите.
Познато ли ви е онова чувство, когато си мислите днес ще си остана да напиша каквото има, да изчистя, да ами рядко става така. Нека да излезем и да обикаляме, винаги е добра идея. Честно не знам как тези от София са свикнали да се оправят с метрото, аз все още има голяма вероятност да объркам от къде трябваше да изляза. След няколко неуспешни опита, все пак стигнехме до Немският коледен базар, който до преди няколко часа дори не знаех къде е. Но наистина е много сладко направено, някак си носи онзи коледен дух, нямаше как да не похапнем и да не снимаме всичко, което видим. 

След една кратка разходка по Витошка решихме, че е крайно време да се прибираме преди да измръзнем навън. Но като цяло май започнах да харесвам София, кой да предположи.

И не на последно място, преди да ви кажа чао и да ви оставя да гледате снимки остана да кажа само още нещо. Не бях сигурна дали ще успея да присъствам на блогърската среща, която организират Егмонт, но с Павлина решихме, че ще е забавно. Затова ще се радваме да се видим и да си поговорим за книги. 




Comments

  1. Добре, че съм аз да те изкарам наяън, дунди. Айде цялата седмица да ни върви така. 💋❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дано, ама не забравяй, че не ни загубих някъде :D ❤

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване