Звезден полет - Мелиса Ландърс

Звезден полет

Мелиса Ландърс


Хората често съдят другите само по външният им вид, а Солара Брукс белязана като престъпник. За цялата галактика тя е никой, но вярва че някъде в далечните райони на галактиката и тя може да се впише. Но остава един проблем как да стигне до там, може да е един от най-добрите механици, да е израствала сред монахини на Земята, но определено това няма с какво да й е от полза. Да остане на Земята или да приеме да стане прислужница на Доран Сполдиг, доста труден избор, или не чак толкова. Просто да изтърпи надутото богаташко синче, в замяна на един билет към едно по-добро бъдеще. Всичко щеше да е почти добре, ако съдбата не се беше намесила. Солара и Доран се оказват на съмнителен кораб на име Банши, с още по-съмнителен екипаж. Но нито един от тях си няма и на идея в какво са се забъркали.

***

Дори не знам от къде да започна. Очакванията ми за тази книга бяха за някакъв нов вариант на междузвездни войни, не ме убивайте, но просто не ми се четеше нещо такова. Но след като половината блогърско общество ми каза, не няма нищо общо със Star Wars, си казах, че може би трябва да й дам шанс. Това е момента, в който благодаря на всички, който ме накараха да я прочета, добре че поне вие знаете какво ми се чете. Поне за мен тази книга удари десетката, не защото е нещо чак толкова неповторимо, а защото имах нужда от книга, която да смесва любов и доза мистерия, а съчетана с цялата атмосфера на пътуването извън Земята се оказа напълно различно от това, което очаквах. На моменти дори забравях, че всъщност цялото действие се развива на някой космически кораб или на друга планета, за всички, който може би се чудят, не няма извън земни, само ние сме си. Самият свят е изграден така, че лесно да се разбере от всеки, описания може да не са толкова много, но всяка е точно на мястото си, успява да те пренесе на място, което не съществува, но докато четеш в главата ти то само добива образ. Всичко беше като на филм, представях си цялото пътуване с кораба, нападения дори ежедневните проблеми на екипажа. Или имам добро въображение или трябва да си спря сериалите, но може и книгата да е написа просто така,че вече не мога да преценя.  

"Аз може да имам мръсотия под ноктите  и татуировки на кокалчетата си, но мога да оправя това с една вана и посещение при фалшификатор на плът...ти си мръсен на място, на което не може да се измие."

Очаквах Солара малко да ми прилича на Синдер, с която лично аз имам малко проблеми. И двете са механици и сирачета, който се опитват да променят животът си, но за мой късмет приликите свършват до тук. Да Солара има минало, правила е грешки и сега си плаща за тях, но когато трябва да се бори за близките си тя е готова на всичко. Тя е просто едно момиче, което може да направи много, но предразсъдъците на хората я спират. И точно тогава се появява Доран, да да надутото богаташче, наследник на  една от най-големите между галактически петролни компании. О и да не забравя, че със Солара се познават от училище и да, не се харесват особено, още от тук моята романтична душа ги видя като идеалната двойка.

 Като изключим, че още на 10 страница си представях бъдещите им деца, Доран е човек, който показва само една част от себе си, може би дори той самият вярва във всичко, което хората мислят за него, но тогава Солара го удря по главата, не буквално удря си го. Харесва ми също, че второстепенните герой не са само там за фон, не също имат своята история, всеки един си има проблеми, всеки си е леко откачен по своему, а това прави екипажът на Банши, ами странна комбинация.Другият елемент, който си заслужава да спомена е как историята се разплита съвсем бавно и накрая бам, да очаквах някой неща да се случат, но въпреки това се вписваха идеално. Не липсва й екшън, а всички на Банши са  склонни да си навличат проблеми.

"Животът тук навън не е лесен...Затова, когато съдбата те срещне по пътя със сродна душа, правиш всичко, което можеш, за да продължи пътуването по-дълго."


След като прочетох книгата разбрах, че авторката е същата като на друга поредица, която още не е преведена, а се чудих да ли да чета. Задължително ще дам шанс и на нея, защото стилът на Мелиса Ландърс ме завладя от самото начало та чак до края на далечните галактити. Любов, екшън и междугалактически тайни една битка, на която си струва да дадете шанс. 

Comments

  1. Радвам се, че книгата ти е харесала! <3 аз я обожавам!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря,че ми я препоръча <3

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване