Booktube-a-thon day 1-3

Booktube-a-thon day 1-3




Маратона е в разгара си, а аз вече усещам как няма да мръдна с книгите повече. Но ако не друго първите три дена бяха изключително ползотворни. Този пост ще е един бърз update на прочетеното ми до този момент(много се надявам да не е и единственото, но какво да се прави, все изниква нещо и не мога просто да си остана в стаята и да си чета. ) Категориите може да видите в първият ми пост  тук, а колкото до това да ли ги прави в този ред, твърдо не.

Понеделник - 18.07
  • 451 градуса по Фаренхайт

Започнах книгата още вечерта, бях супер ентусиазирана за маратона и да просто трябваше да започна веднага. Книгата е много кратка и това беше една от причините да я избера. Определено е доста различна, но ми хареса. Написана е много преди нашето време, но по някакъв начин е уловил елементи, който се наблюдават сега. Чак е плашещо колко предвидими сме били. Накара ме да се замисля за доста и за напред ще дам шанс и на други такива книги. Завърших я на обед. Общо страници: 187 оценка:****

  • Фантастичните животни и къде да ги намерим

Веднага след това започнах и тази книга, не мога да кажа че е нещо невероятно, но си е Хари Потър, на всяка бележка от триото се смеех и си припомнях моменти. Странното е че книгата няма нищо общо с трейлъра на филма и определено ми е интересно да видя какво ще излезе. Общо страници: 128 оценка:****
  • Прикачен

По препоръка на Теди реших да прочета нея, вместо връзка. И двете са с жълто на корицата така че отговаря на категорията. Прочетени страници за деня: 64
  • Сладко палаво момче

Да, тази книга дори не я бях вписала в категориите, но в последният момент реших това да е моята книга за четене след залез. Досега не съм мамила, честно. Имам още около сто страници и се надявам тази вечер да я завърша. Прочетени страници за деня:104
Общо страници за деня: 483
Вторник - 19.07
  • Прикачен
На вторият ден успях да прочета книгата и не знам какво точно да кажа без да звучи объркано. Нито сюжета е нещо, което бих избрала, нито героите, не е като книгите, който обичам. Съчетава неща, който по принцип не чета, може би дори не харесвам, но въпреки това не можех да отлепя поглед. Не мога да си обясня как може да не харесвам толкова неща в една книга, но да харесвам книгата. Това е най-обърканото нещо, което съм казвала, но ако реша да напиша ревю ще се опитам да не звучи толкова зле(малко вероятно) Прочетени страници за деня:256 оценка:****

  • Домът на мис Перигрин за чудати деца

Това е книгата, от която останах най-изненадана. В главата си имах някаква представа за нея и затова не исках да я чета. Но се оказа напълно различна. Просто не трябваше да я чета сега, именно тази книга ще спъне малко четенето, защото главите са много дълги. Не обичам дълги глави, супер много ми харесва книгата, но дългите глави ме убиват. Ще се постарая повече, до колкото е възможно, защото определено си заслужава. Прочетени страници за деня: 30

  • Сладко палаво момче

Ще ви говоря повече за нея като я прочета, с две думи в wrap up поста. Прочетени страници за деня: 100
Общо страници за деня:386
Сряда - 20.07
  • Домът на мис Перигрин за чудати деца

И тук няма да говоря повече, но много искам да я завърша става все по-интересна. Прочетени страници за деня :107
  • Сладко палаво момче

Още преди да започна реших да чета по 100 тина страници на вечер и засега се справям. Прочетени страници за деня :100

Общо страници за деня:207


Не съжалявам, че се включих в маратона, дори въпреки че знаех, че ще ми излезе работа. (днес официално се записах в университета, та да това е едно от нещата, с който се занимавах днес. Ако ви е интересно каква е цялата процедура по кандидатстване и записване ще направя отделен пост) Как върви маратона при вас, доволни ли сте от избраните книги?

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване