Booktube-a-thon 2016 wrap up

Booktube-a-thon 2016
 wrap up


Първият ми booktube-a-thone завърши и официално съм много доволна от себе си. Прочетох 5/7 дори може би 5 и половина, но важното е, че ми беше много забавно и дори не усетих как се влюбих в някой от книгите. Беше една много напрегната седмица, но въпреки това обявявам опитът ми за успешен.

Реших да не пиша update на последните три дни, просто защото се оказах права и нямах никакво време, въпреки че в четвъртък вечерта по план си завърших две от книгите.

Книга с жълто на корицата
За тази категория прочетох Прикачен. И в предишният пост се опитах да обясня колко странно се чувствам към книгата, но все пак я обичам. Дали опитах да напиша ревю, ами, добре де не съм, но ще опитам.

Книга четена само след залез
Сладко палаво момче е точно от типът романтични книги, който обичам да чета от време на време(доста често). А и нямаше кака да не прочета още една книгата на Кристина Лорен.

Книга, за която научих от booktube
Определено най-голямата изненада за мен. Домът на мис Перигрин ми влезе под кожата. Очаквах да е леко крийпи особено с тези картинки, а още в самото начала осъзнах, че се спирам на всяка с любопитство. Историята е много различна, а героите още повече и въпреки че дългите глави ми взеха здравето се радвам, че най после се реших да я прочета.

Книга от любим автор
Няма да се впускам отново в обяснения за фантастичните животни и къде да ги намерим, но видяхте ли новият трейлър към филма, само аз ли вече нямам търпение да излезе.


Прочети и изгледай книгата и адаптацията
Тук се появява моята половинка, видях че няма да мога да прочета град от кости, поне не сега, все още имам желанието, хванах Тетрадката, какво си мислех, за първи път филм ми харесва повече от книга. Просто стилът не ме грабва и дори да звучи странно всичко ми беше грешно, защото първо съм гледала филма, но пък във влака отново гледах Властелинът на пръстените <3 .

Книга по-стара от мен
451 градуса по Фаренхайт е книга, която сякаш е надникнала в бъдещето. Доста различна от типичните книги в този жанр сега, но показва един различен ъгъл.

Прочети седем книги
До тук така и не стигнах, но ако имах време планирах да прочета последната книгата за Пърси.


И това е, 7 дни общо 1395 страници(без една част от Тетрадката, но просто не възнамерявам да я завърша).  Как мина маратона при вас, доволни ли сте от прочетените книги? 

Линк към day 1-3
Линк към TBR

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване