Impala makeup haul + Впечатления


Impala makeup haul

+ Впечатления



Явно напоследък все пиша по-различни 
постове от обикновено, но се надявам все пак да ви е интересно. Лично аз обичам гримовете, не за да скрия нещо, просто ми е приятно да се гримирам. Но честно казано, когато опира до пазаруване в Интернет винаги си имам едно наум, очаквам нещо да не ми хареса или да не е каквото очаквам. Приятелка си поръча от сайта на Импала, затова реших поне веднъж, да малко на сляпо, да си взема някой неща. Ще се опитам с няколко думи да ви опиша моите първи впечатления от продуктите.




Започвам с фон дьо тена и коректора. 
Цветовете, който си взех са 2 за фон дьо тен и 1 за коректор. Фон дьо тена има много добра покривност, не е много течен, но се размазва изключително лесно, а и мирише приятно, случвало ми се е да попадна на някой с много странни миризми. Коректора не е много ароматен, избрах най-светлият цвят, който за моята кожа е добре, но дори на по-светла кожа ще свърши много добра работа. Единствената ми забележка е че се налага малко по-дебел слой, за да покрие всичко.


Цялата поръчка тръгна от там, че ми трябваше пудра. Странното е че, аз
 не я ползвам по преназначение, а като руж и я слагам за контур. Цветът е номер 5, но зависи за какво ви трябва, както казах моята умишлено е по-тъмна. От няколко часа съм с нея и не е мръднала, което доста ме изненада.




Моливът ми за вежди е номер три, 
автоматичен е, което спестява мъките за острене. Поне си уцелих цветът  и нямаше как да не го пробвам веднага. Досега си попълвах веждите със сенки и затова оставих едната, както я правих досега, а другата с молив. Сега изглеждат малко по-добре и става по-бързо.



Червилото е можеше да е малко
 по-матирано, но цветът ми харесва и се нанася много лесно има лек блясък, но това е само, ако се сложи повече. За сметка на това моливът е много приятен за нанасяне и седи точно както очаквах. Очната линия си е като нормална очна линия, но е като писалка, определено се оказа по-лесно така от колкото с четка.


Най-голяма изненада, за мен се оказаха 
четките. Едната е номер 2 за руж, която аз ще използвам за нанасяне на пудрата. Косъмчетата са много мекички и чак е приятно да я използваш. Мога да кажа същото и за четка номер 10, за опушен грим, но става и за нанасяне на сенки.



Едно обобщение като цяло, няма как да не поговоря и за цените, може би след всички тези позитивни отзиви очаквате по-висока цена, но е точно обратното, цените са доста ниски за това качество, а с поръчка над 25 лева доставката е безплатна, даже ми подариха лак(вярно, че не е моят тип цвят, но все пак е мило). С две думи, ако се 
чудите дали си струват продуктите и дали 
да ги вземете от интернет е добра идея, то аз определено съм повече от доволна. 

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване