Top 7 Wednesday

Top 7 Wednesday

Favorite male characters




Няма да изпадам в излишни обяснения по какъв критерии определям любимите ми герой сами ще разберете.

Дориан/Роуан - Стъкленият трон
Няма да издавам за тези, които не са чели втората книга, защо и Каол не е тук, а 
на въпроса  защо пиша двама толкова различни герой заедно, ами не можах да реша, ужасно различни са и в единият харесвам едно, а в другия нещо напълно различно. Дориан е умен, верен, но понякога му липсваше онзи хъс, не ме разбирайте погрешно, обожавам го, но за мен той не е за Селена. Тук се включва Роуан с неговото грубо и недодялано отношение, което въпреки всичко караше Селена да се бори, дори когато вече нямаше сили.

Хари Потър
Няма как да мина без момчето, което оживя. За мен той винаги ще бъде един ужасно силен образ. Всичките очаквания на хората към него, не го накараха да се възгордее и да се вземе на сериозно, напротив той е отчасти срамежлив, но когато става дума да се бори, той винаги ще застане най-отпред готов за всичко.


Пърси Джаксън

Тук важи същото, като прибавим и неподражаемото чувство за хумор. Като се замисля с Хари има доста сходни черти, но най вече това, че и двамата се герой в очите на приятелите си, който винаги са до тях каквото и да става. А ако питате мен, да намериш такива хора, които да останат до теб дори в битка с боговете не се срещат всеки ден.

Джeйми- Друговремец
Ако не съм го споменавала, обичам Джейми. Не знае кога да млъкне, има склонност да се кара с други, ама това че е Шотландец обяснява много. И като изключим всичко това е ужасно жертвоготовен и би убил, ако някой нарани близките му. В един цитат казваше нещо подобно на това, че би поел ужасно много болка, но не би могъл да гледа как Клеър страда.
С две думи това е най-идеалният мъжки образ някога. 



Камерън- Бъди с мен
Един съвременен образ на перфектното момче, та той и правеше закуска всяка събота, ако някой намери такъв да не му мисли много. Вярно че имаше някой доста кофти неща зад гърба си, но кой няма. Да прибавям ли колко идеален си го представям.

Елияс- Въглен в пепелта
Така или иначе съм ги подкарала все борбени натури ще включа и него. Маската, която е ужасно добра в това, което прави, но не чувства удовлетворение да убива, или приятелят, които не можа да разбере, че Хелене  го приема по друг начин, или момчето което искаше да защити една от подчинените на майка си. Да той е доста сложен образ, но въпреки това си го харесвам.

Уил Херондейл
Просто класация за мъжки персонажи не може да мине без него, просто беше толкова сладък в един момент, а в другият ти идва да го цапардосаш с нещо. Едно му признавам ужасно добър е в това да крие чувствата си , въпреки че понякога не му беше много лесно.
Реших да се ограничавам само с 7 в класациите, просто защото 5 ми беше прекалено малко. Вие кой бихте избрали, ако само един можеше да е истински? Аз избирам Джейми <3 

Comments

  1. Труден въпрос, не мога ли да си избера Уил и Кам, и Пърси, и Хари?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ако може всички най-добре :D

      Delete
  2. Нужно ли е да се ограничаваме само с един? Ако питаш мен, да си имам харем е една напълно логична и постижима мечта ;д

    ReplyDelete
  3. Хвана ми вниманието още с първия. И разбира се, че ще избера Дориан. Няма нужда да обяснявам защо, пък и времето няма да ми стигне. :дд

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване