The Summer Book Tag

The Summer Book Tag


Много благодаря на Павлина за тага. От своя страна тагвамАди К , Теодора  и Yuli Atta

1. Кои корици ви карат да си мислите за лятото?

Малко странен избор, знам, но миналото лято седях на плажа с тази книга и някак си се сещам за морето като я видя.


2. Коя книга е способна да ободри деня ви?

Трябва да почна да си водя статистика дали има таг, в който да не спомена Хари...да аз изобщо не я харесвам. 


3. Назовете книга с нещо жълто по нея.

Радвам се, че най после дадох шанс на книгата и определено не останах разочарована. А колкото до корицата има нещо в нея, което ми привлича погледа, а аз дори не харесвам жълто.


4. Кое е любимото ви лятно четиво?

За лятото обичам да чета всичко, защото имам повече време, но няма как да не предложа тази книга, определено много лека и точно за този период от годината.


5. Коя книга ви е оставила с лош край?

Следващият ред ще е доста объркан, но какво да се прави. По някакъв начин книгата ме натъжи и не исках това, но все пак разбирам защо се случи всичко.


6. Коя книга ви е оставила чувстващи се щастливи след края?

Въпреки че книгата започва доста силно и си личи, че автора в началото умишлено е наблегнал на грозното финалът е точно това, което исках.

7. Коя корица ви напомня на залеза?

Ще използвам оригиналната корица, защото тя отговоря на въпроса, но и я харесвам повече.



8. Назовете една поредица, която се надявате да прочетете това лято.

Всичките...не става, наистина, жалко, но пък бях длъжна да опитам. Просто избирам една от дългият ми списък, който по незнайни причини не спира да нараства. 

Comments

  1. Страхотни избори, а "Илумине" е изумителна! Много ти благодаря за тага, нямам търпение да го направя. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Определено след толкова положителни ревюта за Илумине нямам търпение и аз да я прочета ^^

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване